Saturday, September 5, 2009

Minu suvi

Ma reisisin suvel väga palju .Mulle meeldis mu suvi väga ,sest sain puhata.
Suve esimesed nädalad veetsin ma oma perega .Suvel oli peaaegu iga päev ilus ilm .Juulis käisime me ema ,vaaemaga ja vennaga Hiiumaal .Hiiumaal olime nädal aega .Kui me koju läksime ootasid isa ja koduloomad meid .Suvel olid meil ikka aiatööd ka .Kuna meie teha oli aktus siis olid meil proovid ka .Mina pidin luuletust lugema ,aga muusika õp arvas et pole luuletusi vaja .Augusti alguses suri mu naaber .
Mu ema ja isa võtsid osa võistlusest ,mille nimi oli Party Safary .Mu ema ja isa võiskonna nimi oli Must Tigu .Mu emale ja isale meldis see üritus väga.
Peale selle käisid nad mu vanavanaema sünnipäeval.
See suvi meeldis mulle väga! Loodan ,et järgmise suve veedan Hiiumaal.

No comments: