Monday, November 2, 2009

Minu vaheaeg

esmaspäev :
Esmaspäeval oli mul kõrge palavik ja
ema ei lubanud mind õue.
Mul olid esmaspäeval külalised.
(Onu Hardi ja onupoeg Egert)
Teisipäev :
Teisipäeval võisin ma juba õue minna.
Ja veel lugesin ma raamatut nimega ,,Hilja november''.
Natuke aega olin arvutis ka.(Mängisin mänge)
Kolmapäev :
Kolmapäeval käisin ma proovis ja
kohe pärast proovi läksin arstile.
Arst ütles ,et võin esmaspäeval kooli minna
ehk nüüd olen ma terve.
Neljapäev :
Neljapäeval tõusin ma kell 01.00 üles,
sest me pidime kell pool 3 sõitma hakkama,
sest me pidime jõudma poole 7 praamile.(Hommikul)
Me läksime Hiiumaale.
Reede :
Reedeks läksime me Emmastese.
Emmastes elab mu vanaema ja vanaisa.
Me läksime sinna sest me pidime onule auto viima.
Mu onu sai omale esimese auto.
Laupäev :
Laupäeva ööks läksime me tädi Ly juurde.
Tädi Ly on mu isa õde.
Mu tädil on 4 last.
Me mängisime ükakat ja palju muid mänge.
Kuigi nad elasid korteri.(Teisel korrusel)
Pühapäev :
Pühapäeval tulime me koju tagasi.
Me käisime sugulaste juures ka
(Onu Hardi juures kuigi teda ise kodus polnud.)
Kui pidime minema hakkama ütles Raiko(Minu vend) ,
et tema ei tule.


No comments: