Sunday, October 26, 2008

Minu vaheaja tegemised ja jutt minu vaheajast

Minu vaheaja tegemisedReisimine Mängimine Lugemine Õues käimine Mina käisin Hiiumaal,mulle meeldis seal.Aga seal oli kuidagi vaikne kuna onu oli sõjavääs.Temata on seal vaikne,aga mulle ikka meeldis seal.Seal sai palju jäätist süüa.Me käisime seal vanaemal külas.Ma ootan juba kooli,sest minagi erilist pole teha.Minu vanaema ostis mele hästi palju jäätist mulle maitses jäätist süüa.Kui me tagasi koju läksime käisime onu ka vaatamas seal olime me jupaega.Tallinast hakkasime koju sõitma siis ma tahtsin koguaeg süüa.Siukene oli minu vaheaeg!

2 comments:

JaanaAjaVeeBike said...

Tere, Reelika!
Tundub, et sul on päris tore vaheaeg! Kirjuta ühest päevast veel. Kirjuta natuke pikemalt. Siis on veel põnevam lugeda. Kirjutasin ka klassiblogisse ühe teate. Mida sina ja su vanemad sellest arvate?
Õp. Jaana

trummyes said...

Väga hea jutt!!!!!!!!!