Thursday, November 27, 2008

Peeter Ojale


Tere Peeter,minu nimi on Reelika Pähkel.Ma olen 9 aastane, varsti saan 10.Mul on pruunid silmad ja pikad mustad ripsmed.Mu juuksed on blondikad pruunid ja blondid salgud.Minu peres on ema Diana isa Ain ja vend Raiko.Mul on kaks papagoid nende nimes on Piuks ja Siuts nad on viirpapagoid.Mul on koer ja kass ka,Kassi nimi on Kity ja koera nimi Mõmmi.Minu lemmik tegevus on suusadamine,kelgutamine,uisutamine,mängimine ja ujulas käimine.Teil oleks meiega tore ,sest me oleme vahva klass ja meil on toredad lapsed.Teile meeltiks siin ,sest meil on klassis maalitud seinad ja smart tahvel.Te ei peaks siia tulema et te olede arjunud rääkima raadios ja stuudjos,selle pärast te ei oskaks meid õppedada.Maloodan et te tahade meie klassi tulla ja ültse kooli.

No comments: